قیمت خیار رسمی سالادی

خیار به دلیل مشخصات تغذیه ای غیر معمول یک دارایی بهداشتی است. اگرچه عمدتا از آب تشکیل شده است، اما حاوی ریزمغذی های ضروری است که تأثیر آنها برای هماهنگی ارگانیسم بسیار مثبت است.

خرید خیار رسمی سالادی با کیفیت از طریق سایت ما امکان پذیر میباشد.

قیمت خیار رسمی سالادی

مزایای خیار برای پوست

مزایای خیار برای پوست خواص خیار برای پوست

در حالی که درمانهای لوکس پوست و صورتهای فانتزی ممکن است جذاب به نظر برسند ، برای داشتن پوستی سالم و درخشان ، همیشه نیازی به شکستن بانک ندارید. گاهی اوقات ، مواد ساده مانند گیاهان دقیقاً همان چیزی هستند که پوست شما به آن علاقه داشته است. یکی از گیاهان مورد علاقه ما برای پوست دوست؟ خیارها! خیار برای پوست شما چه می کند؟ خیار از خانواده کدوها است که شامل کدو تنبل ، کدو و کدو سبز نیز می شود. خیارها به دلیل ترد و خنک بودن شناخته می شوند ، اما برای رنگ پوست شما نیز عالی هستند و یک غذای فوق العاده شناخته شده برای پوست هستند . آنها ده ها سال در مراقبت از پوست برای رفع مشکلات رایج پوست مانند آبرسانی ، پیری و التهاب استفاده می شوند. بیایید به مزایای خیار برای پوست نگاهی بیندازیم: بسته بندی شده با مواد مغذی Skin-Lovin ‘ خیار حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد مغذی است که در مراقبت از پوست حرف اول را می زند. ویتامین ها نقش کلیدی در سلامت کلی دارند ، اما در صورت استفاده موضعی ، به ویژه در حمایت از سلامت پوست مثر هستند. خیار مملو از آنتی اکسیدان است ، مولکول هایی که به مبارزه با آسیب اکسیداتیو ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کنند. میوه ها و سبزیجات به طور کلی سرشار از آنتی اکسیدان هستند اما خیار به طور خاص حاوی ویتامین C ، کافئیک اسید و اسید فولیک است. ویتامین C ، اغلب با مرکبات مانند پرتقال و گریپ فروت مرتبط است ، یک آنتی اکسیدان است که باعث شفافیت و روشن شدن پوست می شود. اسید کافئیک و اسید فولیک به افزایش تولید کلاژن و دفاع در برابر علائم پیری زودرس کمک می کند. تولید کلاژن به طور معمول با گذشت زمان کاهش می یابد ، به همین دلیل استفاده از ترکیباتی مانند کافئیک اسید و اسید فولیک در برنامه روزانه مراقبت از پوست مفید است.

آبرسانی به پوست هیدراته نگه داشتن پوست به بهبود کشسانی و استحکام کمک می کند. کمبود هیدراتاسیون می تواند تفاوت قابل مشاهده ای در پوست شما ایجاد کند زیرا ممکن است خشک و پوسته پوسته به نظر برسد و بیشتر مستعد خطوط ریز و چین و چروک است. با پر کردن پوست خود با مواد آبرسان مانند خیار ، چهره سالم و درخشان خود را حفظ کنید. شبیه به آلوئه ورا ، خیار حاوی پلی ساکارید است که به جذب و حفظ رطوبت به پوست کمک می کند. خیار همچنین بیشتر از آب تشکیل شده است. آنها به طور دقیق 96٪ آب هستند این مقدار زیاد آب از مزایای اصلی خیار است زیرا به آنها اجازه می دهد تا رطوبت بالاتری به پوست برساند . با وجود محتوای بالای آب ، خیار نمی تواند به تنهایی پوست شما را به درستی آبرسانی کند. دنبال راهنمایی در مورد چگونگی آبرسانی پوست خود را و به یاد داشته باشید به مرطوب پوست خود را هر روز – هیچ بهانه ای! تسکین التهاب خیار دارای اثرات تسکین دهنده و خنک کننده روی پوست است ، بنابراین برای افرادی که دارای پوست حساس یا تحریک شده هستند مفید است ، اگرچه برای همه انواع پوست مناسب است. آنها همچنین دارای خواص ضد التهابی هستند زیرا به کاهش تورم و پف صبحگاهی کمک می کنند. آفتاب سوختگی را تسکین دهید آیا زمان زیادی را در زیر نور آفتاب بگذرانید؟ یا شاید فراموش کرده اید که کرم ضد آفتاب خود را دوباره استفاده کنید؟ آلوئه ورا برای تسکین آفتاب سوختگی محبوب است ، اما خیار نیز این کار را انجام می دهد. این می تواند پوست ملایم سوخته یا آسیب دیده را تسکین داده و به دلیل خاصیت خنک کنندگی ، به تسکین آفتاب سوختگی کمک کند. برای پوست های مستعد آکنه عالی است خیار یک قابض خفیف است ، به این معنی که منافذ را تنگ کرده و سفت می کند ، به تنظیم تولید روغن کمک می کند و همچنین ظاهر منافذ را کاهش می دهد. چربی اضافی و منافذ بزرگ و مسدود شده اغلب باعث ایجاد جوش می شوند بنابراین اگر پوست چرب یا مستعد آکنه دارید ، خیار BFF جدید پوست شما خواهد بود. 5 روش استفاده از خیار برای پوست خیار نه تنها فواید زیادی برای پوست دارد ، بلکه می تواند به طرق مختلف مورد استفاده قرار گیرد و در بسیاری از محصولات مختلف مراقبت از پوست مانند پاک کننده ها ، تونرها و ماسک های صورت یافت می شود. از آنجا که این ماده یک ترکیب ملایم است ، می توان از آن به طور روزانه استفاده کرد ، اما مطمئن شوید که هنگام افزودن مواد و محصولات جدید به برنامه روزانه خود ، چگونه واکنش نشان می دهید. با این اوصاف ، در اینجا چند روش مورد علاقه ما برای استفاده از خیار برای پوست و درخشان ترین و سالم ترین پوست شما وجود دارد. پاک کننده خیار عصاره خیار اغلب به دلیل اثرات تسکین دهنده و خنک کننده روی پوست ، در پاک کننده های صورت استفاده می شود. شما می توانید خیار را در Cleanse ، پاک کننده گیاهی ما برای انواع پوست ، که حاوی چای سبز سم زدا و بابونه آرام بخش است ، بیابید. به خاطر داشته باشید که هر شب قبل از خواب صورت خود را بشویید تا آلودگی ، چربی و باکتری هایی که در طول روز روی پوست شما جمع شده اند را از بین ببرید. خیلی ملایم ، خیلی فومی پاک کننده دوست داشتنی و غنی از گیاه شناسی ما روغن و چربی را بدون مبارزه با کثیفی از بین می برد.

تونر خیار از آنجا که خیار قابض خفیفی است ، اغلب در تونرها یافت می شود. تونر یک گام مهم در روال مراقبت از پوست است زیرا به تعادل سطح pH پوست ، از بین بردن چربی و آلودگی اضافی ، آبرسانی و تغذیه پوست و تصفیه منافذ کمک می کند. تونرها اغلب خیار را با آلوئه ورا یا فندق جادوگر ترکیب می کنند. آلوئه ورا به دلیل آبرسانی بالا و سرشار از مواد مغذی شناخته شده است ، در حالی که فندق جادوگری همچنین دارای خواص قابض است که به کاهش چربی اضافی و التهاب کمک می کند. برای جلوگیری از ایجاد اختلال در سد محافظ پوست ، تحریک پوست یا خشک شدن آن ، یک تونر بدون الکل انتخاب کنید. شما حتی می توانید تونر خود را با استفاده از خیار ، گلاب و آب تهیه کنید و در طول روز به پوست خود شامپانی بزنید. ماسک صورت خیار عصاره خیار یکی از اجزای محبوب ماسک های صورت است که در فروشگاه خریداری شده است ، اما اگر علاقمند به مراقبت از پوست خانگی هستید ، می توانید ماسک صورت گیاهی خود را با استفاده از دستور العمل های آسان و مواد ساده آشپزخانه خود ایجاد کنید. به دنبال چیزی سریع و آسان هستید؟ نصف خیار را مخلوط کنید ، از صافی برای جدا کردن آب آن استفاده کنید ، سپس آب خیار را روی پوست تازه شسته شده بمالید. با مخلوط کردن آب خیار ، عسل و جو دوسر ، ماسک خیار برای پوست مستعد آکنه ایجاد کنید. عسل دارای خواص ضد باکتریایی و تسکین دهنده است در حالی که بلغور جو دوسر به حذف چربی اضافی و سلول های مرده پوست کمک می کند. اگر پوست خشکی دارید ، آب خیار را با آلوئه ورا مخلوط کنید تا هیدراته شدن بدن افزایش یابد. همچنین می توانید ماسک خاک رس Brighten Up ، Sunshine را که برای درخشان کردن ، لایه برداری و مرطوب کردن پوست طراحی شده است ، امتحان کنید . این ماسک علاوه بر خیار ، حاوی ویتامین C ، نارگیل ، آناناس ، هیالورونیک اسید ، آووکادو و سیب است تا پوست را نرم تر ، صاف تر ، روشن تر و یکدست تر کند.

برش های خیار برای پف چشم وقتی به یک روز آبگرم فکر می کنید ، ممکن است به لباس های کرکی و استراحت با برش های خیار روی چشمان خود فکر کنید. خیارها به دلیل داشتن فلاونوئیدها و آنتی اکسیدان هایی که به کاهش ظاهر تورم و پف کمک می کنند ، اغلب با آبگرم گره خورده اند. همانطور که احتمالاً می توانید حدس بزنید ، این باعث می شود که چشم های پف کرده آرام شوند . قبل از استفاده ، آنها را در یخچال نگه دارید تا برای پوست خنک کننده بیشتر عمل کنید زیرا دمای سرد به افزایش گردش خون کمک می کند. به سادگی تکه های خیار سرد را روی چشم های خود قرار دهید تا به کاهش تورم و تسکین پوست ظریف کمک کند. فراموش نکنید که با کرم دور چشم یا ژل دور چشم به عنوان آخرین لمس ، هیدراتاسیون را قفل کرده و در مبارزه با خطوط ظریف و حلقه های تیره کمک بیشتری کنید. مرطوب کننده خیار یکی دیگر از راههای عالی برای افزودن خیار به روال مراقبت از پوست ، استفاده از مرطوب کننده با عصاره خیار است. می توان آن را هم در مرطوب کننده های کرم و ژل و هم در لوسیون های بدن یافت که به نرم شدن و تسکین روزانه پوست کمک می کند. کنار گذاشتن مرطوب کننده از برنامه معمول شما یکی از بدترین کارهایی است که می توانید با پوست خود انجام دهید ، به ویژه اگر مستعد آکنه یا چرب است. پوست با افزایش تولید روغن به کمبود رطوبت و هیدراتاسیون واکنش نشان می دهد ، که می تواند منجر به انسداد منافذ و جوش ها شود. استفاده از مرطوب کننده به صورت روزانه با حفظ رطوبت و تغذیه مناسب پوست ، به کنترل تولید چربی کمک می کند . آفتاب سوختگی را با خیار تسکین دهید یک خیار سرد را با هم مخلوط کرده و یکدست کنید و آن را در هر منطقه آفتاب سوخته قرار دهید. همچنین می توانید تکه ها یا تکه های خیار را بر روی آفتاب سوختگی خود قرار دهید تا آرامش بخش و خنک کننده باشد. برای محافظت بیشتر در برابر آفتاب سوختگی ، حتماً کرم ضد آفتاب را به برنامه روزانه خود اضافه کنید. یکی را پیدا کنید که از اکسید روی 100 mineral معدنی غیر نانو ساخته شده باشد ، از صخره ها ایمن است و در برابر اشعه مضر UV ، نور آبی دستگاه های دیجیتال ، رادیکال های آزاد و آلاینده های محیطی محافظت کامل می کند. با استفاده از SunFilter و SunShady ، کرم های ضد آفتاب معدنی ما برای استفاده روزمره ، از پوست خود در برابر هر یک از این تهدیدها دفاع کنید.

خیار مفید برای کنترل فشار خون

فشار خون شما را پایین می آورد.

یکی از عوامل موثر در فشار خون بالا داشتن مقدار زیاد نمک (سدیم) و پتاسیم بسیار کم در رژیم غذایی است. نمک اضافی باعث می شود بدن شما مایعات در خود نگه دارد که فشار خون را افزایش می دهد. پتاسیم یک الکترولیت است که به تنظیم مقدار سدیم باقی مانده در کلیه ها کمک می کند . خیار منبع خوبی از پتاسیم است. نوشیدن آب خیار به بدن شما در دریافت پتاسیم بیشتر کمک می کند و به طور بالقوه به کاهش فشار خون شما کمک می کند.

خیار مفید برای لثه

خیار مفید برای لثه  یک سبزی که باید به طور خاص برجسته شود خیار است که می تواند به حفظ تعادل اسید در دهان شما کمک کند. هنگامی که سطح pH در دهان شما بیش از حد اسیدی می شود ، بدن به سختی می تواند بریدگی های کوچک در بافت لثه که باعث ایجاد خونریزی می شود را درمان کند. افزودن چند تکه خیار تازه به وعده غذایی شما می تواند به بازگرداندن سطح pH در دهان به حالت خنثی کمک کرده و به لثه های شما کمک کند تا سریعتر و مlyثرتر بهبود یابند.

خصوصیات مهم خیار رسمی سالادی درجه یک

خیار مظهر سبزی تازه است. علاوه بر این ، آنقدر غالباً به صورت خام مصرف می شود که تقریباً فراموش می کنیم با پختن کمی شبیه کدو سبز می توان آن را به صورت پخته مصرف کرد.

ویژگی های خیار

غنی از آب؛

کم کالری؛

منبع فیبر؛

متحد برای کاهش وزن؛

حمل روده را تحریک می کند. ارزش غذایی و کالری خیار خیار به دلیل داشتن آب بسیار زیاد معروف است که باعث طراوت و کم کالری می شود. در واقع ، تنها با 13 کیلو کالری در 100 گرم ، یکی از سبک ترین غذاها است. با وجود این چگالی انرژی پایین ، خیار حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای سلامتی ما است: ویتامین C ، پتاسیم ، سدیم ، فسفر و غیره. بنابراین جای خود را به عنوان بخشی از رژیم غذایی متنوع و متعادل دارد.

خرید خیار ریز درجه یک

خرید خیار ریز درجه یک برای خرید خیار مرغوب و خیار سالادی با کیفیت و خیار رسمی با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

پخش خیار سبز بوته ای

پخش خیار سبز بوته ای و خیار قلمی و فروش خیار صادراتی و خیار سالادی باکیفیت از طریق سایت ما انجام می شود.

توزیع خیار سبز گلخانه ای

توزیع خیار سبز گلخانه ای گلخانه های تجاری برای پرورش خیار از نظر اندازه و ارتفاع بسیار بزرگتر هستند. در امتداد محیط گلخانه ها ستون های نگهدارنده نصب شده اند، خود ساخت و ساز روی یک بلوک سیلندر یا یک قاب فلزی و یک پایه محکم انجام می شود. زیرا ، شما به روش خاصی نیاز دارید. گلخانه ها با دو لایه پلی کربنات یا شیشه پوشانده شده اند. گلخانه های صنعتی خیار مجهز به سیستم آبیاری خودکار، کنترل دما و رطوبت هوا هستند. کرکره اتوماتیک برای سایه زدن در هوای گرم اجباری است. بهترین گلخانه های خیار کاشته می شود. این شکل سقف اجازه نمی دهد برف معلق بماند و نوردهی خوب را تضمین می کند.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت عمده گوجه زیتونی سانتیاگو
    2. فروش گوجه گلخانه ای در اصفهان
    3. مرکز فروش خیار اصفهان درجه یک
    4. صادرات انواع گوجه فرنگی طبیعی
124

  1. سلام اوقات خوش خیلی کیفیت میوه ها خوبه راضی هستیم ازتون ممنون هستیم که به فکر سلامت و حیات مردم عزیز هستین سلامت باشین

  2. خیار برای آبرسانی صورت و پوست فوق العادس بنده علاقه زیادی به خیار دارم اونم با نمک لذت خاصی داره

  3. خیار اگرچه معمولا در دسته‌ی سبزیجات قرار می‌گیرد، اما در واقع میوه است. این میوه سرشار از مواد مغذی مختلف، همچنین ترکیبات گیاهی و آنتی‌اکسیدان‌هایی است که ممکن است در درمان و پیشگیری از بعضی بیماری‌ها مفید باشند. خیار کالری کم و آب و فیبر محلول زیادی دارد؛ به همین دلیل یک گزینه‌ی عالی برای کاهش وزن و آبرسانی به بدن محسوب می‌شود.

  4. سلام انواع گونه خیار است که استفاده های مختلفی دارد مثال خیار سالادی یا خیار شور.

  5. سلام و وقت بخیر
    خیار رسمی سالادی شما عالی بود و
    ممنون از سایت خوبتون

  6. سلام وقت بخیر من بخاطر اینکه پوستم حساس هس خیلی دنبال خرید ویتامی سی بودم ولی چون خیار تمام خاصیت هارو داره از وقتی مرتب استفاده میکنم پوستم خیلی شفاف و تمیزتر شده

  7. سلام اینکه خیار توی زیبایی انسان چقدر تاثیر داره و چقدر به سلامتی انسان مفیده شکی درش نیست در قدیم الایام هم از خیار به عنوان راز سلامتی استفاده می‌کردند ممنونم از شما بابت تولید خیار های درجه یک

  8. من از وقتی از این خیار روی پوستم استفاده میکنم واقعا از پوستم راضی ام خیلی خوب شده

  9. باسلام و وقت بخیر خدمت شما
    این علاوه بر اینکه قیمتش خوبه طعم و عطر عالی ای هم داره.

  10. سلام وقت بخیر
    آیا شما خود مستقیم خیار رسمی را از گلخانه ها به دست مشتریان می رسانید؟ تفاوت این خیارها چیست؟ ممنون میشم به سوالاتم جواب دهید.

    • سلام خانم یوسفی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  11. سلام وقت بخیر ببخشید خیار سالادی کیلویی چنده؟محصولتون گلخانه ای هستش؟درصورت خرید عمده تخفیف تعلق میگیره؟چه تضمینی هست که سالم به دستمون میرسه؟

    • سلام خانم رحیمی کمال
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  12. خیار هم برای بدن هم برای پوست خیلی مفیده
    خیار های سالادی بقول خودمون تپل هستند و فقط ویژه سالاد ها هستن بسیار تمیز و سالم بودند

  13. سلام وقت بخیر.
    خیار برای پوست خیلی خوبند و شفاف سازی می کنند. باتشکر از محصولات خیلی عالی که می گذارید.

  14. سلام درود و خسته نباشید خدمت عزیزان در سایت بیتا صیفی‌جات و همینطور تمام دوستان و عزیزانی که در بخش مشاوره و فروش سایت فعالیت می کند آیا امکان خرید حضوری خیارهای سالادی وجود دارد یا فقط باید از طریق سایت خرید کنید ممنون درود بر شما

  15. با سلام و وقت بخیر. خیار یک میوه قابض ملایم است که به از بین رفتن تیرگی های پوست کمک می کند، برای این منظور باید: یک عدد خیار را رنده کنید، آب اضافیش را با یک دستمال بگیرید و سپس روی پوست خود اعمال کنید. محشره من که از خریدم راضی ام.

  16. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه بیتا و بابت توزیع و پخش با کیفست و قیمت مناسب از ایشان تشکر میکنم. خیارها به دلیل داشتن فلاونوئیدها و آنتی اکسیدان هایی که به کاهش ظاهر تورم و پف کمک می کنند

  17. وقتی میشه از ی گیاه ساده و بی ریا این همه استفاده کرد؛ سالاد و شربت و ترشی و شور
    دیگه هیچ حرفی توش نمیمونه

  18. سلام خدمت همه.خیار سالادی رو چگونه سفارش بدیم راهنماییم کنید.

    • سلام علیرضا عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  19. سلام خدا قوت از این مطالب وتوضیحات کامل تون در مورد خیار از مجموعه بیتا راضی ام تشکر از تولید این محصول تمیز و پر خاصیت خرید میکنم

  20. چرا در سایتی که مربوط به خیار هستش
    عکس ماسک خیار گذاشتید
    مربوطه به هم مگه؟

    • سلام علی عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  21. قیمت خیار ریز درجه یک چنده؟ حداقل میزانی که به شهرستان ارسال می کنید چقدره؟

    • سلام خانم محمدی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  22. سلام دست تون درد نکنه واقعا خیار های سالاری تون عالی بودن ما از استفاده شون راضی هستیم ممنون از شما

  23. سلام محصول شما عالی است و تنوع و خاصیت دارد و من از شما به زودی خرید خواهم کرد . شما ارسال به شهرستان دارید. ممنون از راهنمایی شما .

    • سلام رضا عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  24. اگر نگران پف چشمان خود هستید، خیار می تواند باعث کاهش فوری آن شود. برای رفع پف چشم ها توسط خیار باید:

    یک عدد خیار را خرد کنید و دو تکه از آن را بر چشمان تان بگذارید و اجازه دهید هرچقدر که مایلید روی چشم ها بماند.

  25. درود
    از خرید قبل ام که از فروشگاه آنلاین شما انجام دادم کاملا راضی بودم
    خدا حاجت تون بده
    منم هوس کردم ماسک خیار بذارم به پوست صورتم میگن جواب می گیرم

  26. با سلام وقتتون بخیر
    آب خیار از آنجایی ک یه ادرارآور قوی است باعث سالم نگه داشتن کلیه ها میشه.

  27. با سلام روز بخیر
    خیار به هضم غذا خیلی کمک میکنه بخاطر فیبر موجود در آن.

  28. از اینکه درباره فواید خیار این همه مطلب گفته شد واقع ممنونم

  29. سلام برای مشاوره خرید چه کار باید کرد باید زنگ بزنیم یا باید منتظر تماس شما عزیزان باشیم ممنون میشم زودتر جواب بدین تشکر

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  30. سلام و خسته نباشید بنده کارگاه تولیدی خیاری شور دارم میخواستم بدونم سایز خیار هاتون برای تولید خیار شور مناسب است یا خیر ؟ اگر مناسب است که شرایط عقد قرار دادتون به چه صورت ؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  31. سلام
    بذر خیار سالادی با بذر خیار قلمی یکی هست یا فرق می کند؟

    • سلام همراه عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  32. سلام وقت بخیر
    لطفا قیمت رو درر سایت درج کنید.
    برای خرید برای میدان تره بار می خوام.

  33. سلام از اطلاعات مفیدی که در سایت درباره محصولاتتون گذاشتید بسیار متشکرم مفید بود . من میخواستم به صورت عمده سفارش بدم ممنون میشم راهنماییم کنید

    • سلام همراه عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  34. سلام وقت بخیر
    من سایت رو گشتم اما قیمت رو پیدا نکردم میشه لطفا راهنمایی کنید؟

    • سلام علی عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  35. باسلام
    از مطالب مفیدتون که درباره خیار درج نمودید بسیار سپاسگزارم من با توجه به مطالب مفیدتون تصمیم دارم از محصولات وبسایت شما خریداری کنم.

  36. مصرف خیار برای بدن خیلی مفیده . همچنین برای پوست صورت هم خیلی خاصیت داره .

  37. سلام
    نکات خوب و آموزنده ای بیان کردین . کلی مطلب یاد گرفتم از طریق این مقاله . خیلی ممنونم از شما

  38. سلام قیمت محصول خیارتون چقدره ؟
    امکان خرید چکی هم وجود داره یا فقط نقد کار میکنین ؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  39. سلام، سفارش فقط به صوزت عمده میگیرید یا کمتر هم ممکنه؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  40. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  41. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  42. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.

  43. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ باتشکر از شما

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  44. ممنون میشم قیمت ها رو هم بزنید برای انتخاب سریع و راحت تر ممنون از سایت خوب شما

  45. خیار های رسمی همونطور که از اسمشون پیداست برای مهمانی ها خیلی زیبا هستند اگر خم بعد از مراسم هایتان مونده شد و قابل استفاده نبودند میتوانید برای پوست استفاده کنید خیار سرشار از ویتامین c و کافئین است، این دو ماده کمک می‌کنند که التهاب پوست کاهش یابد از جمع شدن آب زیر پوست جلوگیری می‌کنند، به همین دلیل است که از خیار برای درمان پف زیر چشم، سوختگی و التهاب پوست استفاده می‌شود.

  46. من برای مغازم سفارش دادم خیلی خوب بودند مشتریهام همه راضی بودند میخوام برام دوباره ارسال کنید

  47. برای خرید خیار عمده قبلا باید به صورت حضوری اقدام می کردیم
    واقن خدا خیرتون بده

  48. لطفا بگویید بار شما برای کدوم استان هست و مقدار سقف تامین شما چه عددی میباشد؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  49. با عرض سلام و خسته نباشید
    لطف بفرمایید که بگویید اگر این محصول را به صورت تعداد بالا سفارش دهم شامل تخفیف می شود یا خیر؟

    • سلام قاسم عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  50. امید وارم مطلب بیشتری بزارید لطفا بفرمایید که بسته بندی محصول به چه صورتی است؟و آرزوی موفقیت دارم برای شما و تمامی افراد مجموعتون

    • سلام همراه عزیز
      پرای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  51. سلام
    خیار حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد مغذی است که در مراقبت از پوست حرف اول را می زند. ویتامین ها نقش کلیدی در سلامت کلی دارند ، اما در صورت استفاده موضعی ، به ویژه در حمایت از سلامت پوست موثر هستند.
    مرسی بابت محصول درجه یک.

  52. چقدر جالب بود مطالبتون نمیدونستم که خیار میتونه این فایده داشته باشه

  53. سلام. کمترین میزان سفارشی که قبول می کنید چقدره؟

    • سلام خانم سر افراز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  54. خیار رسمی نسبت به خیارهایی که در گل خانه رشد میکنن خاصیت بیشتری دارند و از همه مهم تر ارگانیک هستند چون در محیط طبیعی رشد میکنن

  55. این میوه سرشار از مواد مغذی مختلف، همچنین ترکیبات گیاهی و آنتی‌اکسیدان‌هایی است که ممکن است در درمان و پیشگیری از بعضی بیماری‌ها مفید باشند.

  56. سلام خدمت دوستان این سایت خیار رسمی سالادی دارای خواص زیادیست صیفی جات و میوه های این سایت کیفیت عالی داره مخصوصاً خیار ها که کاملاً یکدست و بدون خرابی می باشد ممنون.

    • سلام، خسته نباشید
      خیار برخلاف تصور عموم واقعا پرخاصیته و سایت شما هم اطلاعات خیلی مفیدی رو در اختیار خواننده میذاره ممنون از زحماتتون

  57. سلام. ما مغازه میوه داریم. میتونم چندین مدل صیفی بهتون سفارش بدم

    • سلام خانم صدقی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  58. سلام
    هرچی از این سایت تعریف کنیم کمه. به قدری محصولاتش خوبه. من خودم همیشه از این جا میخرم

  59. بله کاملا درسته خیار به عنوان یک شفاف کننده و ضد لک برای صورت و پوست استفاده میشه بنده خودم مرکز زیبایی دارم و استفاده دارم

  60. سلام خیار واسه پوست فوق العاده هست فقط قیمت چند هست؟

    • سلام خانم حسینی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  61. خیارهای شما در کجا نگهداری می شود آیا به صورت تازه به دست مشتری می رسد؟

    • سلام خانم محمدی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  62. سلام و عرض ادب خدمت مجموعه بیتا
    وقتتون بخیر
    مطالب سایت رو خوندم
    خیلی مطالب مفید و کامل و کاربردی بود
    ممنون از سایت خوبتون
    موفق باشید

  63. سلام من مزه ی خیار را خیلی دوست دارم عالیه..خیار را بشویید پوست بگیرید رنده کنید یا ریز ریز کنید بریزید داخل ماست بهش نمک و نعنا خشک کمی بزنید خوشمزه ترین میشه.

  64. شما گفتین که برای لثه مفید هستن این خیار ها
    پس من چرا اغلب که خیار می خورم دهنم و لثه هام زخم میشه؟

    • سلام خانم رضوی لطفا برای دریافت پاسخ به سوالتان به پزشک مراجعه نمایید.

  65. سلام خانم رضوی
    لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  66. سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان عزیز و دوست داشتنی:

    خیار یکی از میوه‌هایی می‌باشد که ما ایرانی‌ها به داشتن چنین میوه‌ای علاقه‌ی زیادی داریم و بسیار نیز مورد استفاده‌ی ما ایرانی‌ها قرار می‌گیرد، خیار هر چه ریز‌تر باشد می‌تواند مزه‌ی خوش مزه‌ای داشته باشد و برای درست کردن سالاد نیز می‌تواند بسیار کاربردی باشد که می‌توانید چنین محصولی را با چنین ویژگی‌هایی از این صفحه برای خود خریداری کرده و از کاربرد و خاصیت‌هایی که دارد تمام استفاده را ببرید.

  67. کلم دارای کلسیم فراوان ، منیزیم، ، ویتامین های شامل آ، ب، ث، پ و آهن است . ولی افراد مبتلا به واریس و مالیخولیا باید از خوردن آن جلوگیری کنند.

  68. سلام روزتون بخیر
    فروش حضوری هم دارین
    ممنون میشم جواب بدین

    • سلام خانم پرکار
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طرح و نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  69. سلام. ببخشید شما خیار رو چجوری بسته بندی و بعد ارسال میکنید؟ آخه من نگرانم که خراب نشن تا وقتی که به دستم میرسه

    • سلام خانم کاظمی
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طرح و نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  70. سلام دوستان من از این سایت به صورت عمده خرید کردم و بسیار راضی بودم پیشنهاد میدم حتما با مشاورین این سایت ارتباط برقرار کنید.

  71. سلام وقت بخیر
    مطالبتون بسیار جامع و مفید و کارامد بود و به من خیلی کمک کرد
    خیار دارای مواد مغذی و بسیار مفیدی هست که از همه مهم تر به زیبایی پوست کمک میکند و میشه بعنوان یه ماسک طبیعی برای صورت ازش استفاده کرد

  72. خیار از فواید بی نظیری برخوردار هست و استفاده ازش یکی از ملزوماته

  73. سلام خدمت مجموعه بیتا من مزه ی خیار را خیلی دوست دارم عالیه..خیار را بشویید پوست بگیرید رنده کنید یا ریز ریز کنید بریزید داخل ماست بهش نمک و نعنا خشک کمی بزنید خوشمزه ترین میشه.

  74. سلام ممنونیم در رابطه با اطلاعاتی مفیدی که در سایتتون درج کردید.خداقوت

  75. وقت بخیر

    من در کاره تولید خیار شور هستم،مدت هاست از این سایت خرید می کنم،کاملا از خریدم راضی هستم

  76. سلام روزتون بخیر میوه های سایتتون بسیار با کیفیت و قیمت مناسب هستن
    ممنون از سایت خوبتون

  77. من این خیار ها رو برای درست کردن خیار شور از شما سفارش میدم

  78. چرا لیست قیمت نذاشتین داخل سایت تا بتونیم بهتر انتخاب کنیم اما مشکل اینجاست محصولات گلخانه ای خیلی ازشون تعریف نمیشه چون در محیط مصنوعی رشد میکنن

  79. سلام سلام چه میوه کاربردی صادر میکنید احسنت
    خیار یا بادرنگ گیاهی از خانوادهٔ کدو قلیایی، تیرهٔ کدوییان است. خیار ساقه ای بالارونده دارد که میوه‌ها از آن آویزان می‌شوند این ساقه نیز به عنوان گیاه خوراکی استفاده می‌شود. خیار به سه شکل یافت می‌شود، خیار مخصوص خیارشور، خیار بی دانه (گلخانه‌ای) و خیار بریدنی (یا خیار مجلسی). خیار در اصل بومی آسیای میانه است اما تقریباً در همهٔ قاره‌ها رشد می‌کند.من برای مغازم قصد خرید از این سایت را دارم

  80. سلام خوش طعم ترین خیاری بود که خوردم پیشنهاد میکنم حتما سفارش بدید

  81. خیار انواع مختلف سالدی و خوردنی داره و من همیشه ازش استفاده میکنم امیدوارم فرهنگ استفاده از این خیار ها زیاد بشه و مصرف اش زیاد تر شه

  82. برای داشتن پوستی سالم و درخشان ، گاهی اوقات ، مواد ساده مانند گیاهان دقیقاً همان چیزی هستند که پوست ما به آن علاقه داشته است و خیار هم از این گونه است.

  83. سلام کمترین حجم ارسالی شما به چه اندازه است؟ وآیا از میدان قیمت پایین تری دارید؟

  84. من در شهر مشهد رستوران دارم و هر روز بصورت عمده از این مجموعه برای خرید استفاده میکنم ، محصولات این شرکت بسیار تازه بوده و بدست من میرسد.
    قیمت ها بسیار ارزان تر از میدان تره بار مشهد است و برای من بصرفه است .
    کیفیت اجناس عالیست .

  85. خیار رسمی با سالادی متفاوت هستش
    شما چرا توی عنوان سایت نوشتین خیار رسمی سالادی؟

  86. اگر در مسیر ارسال بار برای آن اتفاقی بیفتد خسارت آن را چه کسی باید پرداخت کند ما یا شما؟

  87. به نظرم محصول هر چی ارگانیک و طبیعی باشه ضرر کمتری داره محصولاتی که در گلخانه ها پرورش پیدا میکنن اونطوری که باید باشن نیستن

  88. سلام. استفاده ازخیار برای پوست بسیار مناسبه مخصوصا برای ازبین بردن پف دور چشم .موفق باشید..

  89. سلام همیشه برام سوال بود فرق خیار سالادی و معمولی مرسی از مطالب مفید و خوبتون

  90. سلام خسته نباشید..خیار اگرچه معمولا در دسته‌ی سبزیجات قرار می‌گیرد، اما در واقع میوه است. این میوه سرشار از مواد مغذی مختلف، همچنین ترکیبات گیاهی و آنتی‌اکسیدان‌هایی است که ممکن است در درمان و پیشگیری از بعضی بیماری‌ها مفید باشند. خیار کالری کم و آب و فیبر محلول زیادی دارد؛ به همین دلیل یک گزینه‌ی عالی برای کاهش وزن و آبرسانی به بدن محسوب می‌شود

  91. سلام خداقوت . برای پوست فوق العاده هست و تا وقتی نشوریدش تا یک هفته بیشتر هم سالم در یخچال تازه میمونه.

  92. سلام ودروودخیار بر سلامتی بدن وآبرسانی پوست خیلی تاثیر داره هر روز از ماسک خیار طبیعی بر روی پوستم استفاده میکنم وهر روز پوست صورت شفاف‌تر میشه

  93. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    خیار برای پوست خیلی خوبه چون آب زیادی داره
    من اگه عمده سفارش بدم تو قیمت تاثیر داره؟
    و اینکه قیمت از کجا میتونم ببینم
    ممنون از سایت خوبتون

  94. این خیارها طعم عالی دارن و برای درست کردن سالاد فصل مناسب هستن

  95. سلام وعرض ادب خیار برای پوست مفید است و کم ابی بدن را جبران میکند و در جهان بسیار پر طرفدار است ممنون از سایت که این مطالب مفید را برایمان قرار دادید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.